A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő A munkavégzés helye: Bács-Kiskun megye, 6114 Bugac, Béke utca 10. Ellátandó feladatok: Az önkormányzat és intézményei gazdálkodásával kapcsolatos feladatok ellátása. Gazdálkodási szakrendszer használata. A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Önkormányzati pénzügyi, gazdálkodási és számviteli feladatok Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók. Pályázati feltételek: - Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középiskola/gimnázium, 29/2012.(III.7.) Korm.rendelet 1.sz. melléklet 19. pontja szerinti végzettség: gazdasági középiskolai végzettség vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent: - Felsőfokú képesítés, Államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői végzettség, illetve a 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1.sz.melléklet 19.pont "pénzügyi és számviteli feladatkör” I.besorolási osztályhoz tartozó végzettség,
- Önkormányzati igazgatásban vagy költségvetési intézménynél szerzett szakmai gyakorlat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Regisztrált államháztartási mérlegképes könyvelői végzettség
- ASP önkormányzati alkalmazásközpont ismerete
- Pályázatok pénzügyi elszámolásában szerzett tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: - 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
- 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak igazolása, hogy a pályázó a pályázat benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte
- végzettséget igazoló okiratok másolata
- nyilatkozat a pályázattal összefüggésben a személyes adatok kezeléséhez, tárolásához való hozzájárulásról,
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető. A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 27. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Rádiné dr. Tabi Anita nyújt, a +3676575100 -os telefonszámon. A pályázatok benyújtásának módja: - Postai úton, a pályázatnak a Bugaci Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (6114 Bugac, Béke utca 10. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BKH/19/2022 valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-gazdasági ügyintéző.
- Elektronikus úton Rádiné dr. Tabi Anita jegyző részére a pmhivatal@bugac.hu e-mail címen keresztül
- Személyesen: Rádiné dr.Tabi Anita jegyző, Bács-Kiskun megye, 6114 Bugac, Béke utca 10.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 31. A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.bugac.hu - 2022. január 6. A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A pályázatot kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
|