Térkép
Főoldal
E-mail
Oldaltérkép
Hírek
Vissza

Pályázat

Bugaci Közös Önkormányzati Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Bugaci Közös Önkormányzati Hivatal pénzügyi-gazdasági ügyintéző munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

A munkavégzés helye: Bács-Kiskun megye, 6114 Bugac, Béke utca 10.

Ellátandó feladatok: Az önkormányzat és intézményei gazdálkodásával kapcsolatos feladatok ellátása. Gazdálkodási szakrendszer használata.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Önkormányzati pénzügyi, gazdálkodási és számviteli feladatok

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Büntetlen előélet,
  • Középiskola/gimnázium, 29/2012.(III.7.) Korm.rendelet 1.sz. melléklet 19. pontja szerinti végzettség: gazdasági középiskolai végzettség vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés,
  • Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Felsőfokú képesítés, Államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői végzettség, illetve a 29/2012.(III.7.) Korm. rendelet 1.sz.melléklet 19.pont "pénzügyi és számviteli feladatkör” I.besorolási osztályhoz tartozó végzettség,
  • Önkormányzati igazgatásban vagy költségvetési intézménynél szerzett szakmai gyakorlat - Legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • Regisztrált államháztartási mérlegképes könyvelői végzettség
  • ASP önkormányzati alkalmazásközpont ismerete
  • Pályázatok pénzügyi elszámolásában szerzett tapasztalat

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • 87/2019.(IV.23.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete szerinti fényképpel ellátott szakmai önéletrajz
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, vagy annak igazolása, hogy a pályázó a pályázat benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte
  • végzettséget igazoló okiratok másolata
  • nyilatkozat a pályázattal összefüggésben a személyes adatok kezeléséhez,   tárolásához való hozzájárulásról,
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 27.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Rádiné dr. Tabi Anita nyújt, a +3676575100 -os telefonszámon.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak a Bugaci Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (6114 Bugac, Béke utca 10. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: BKH/19/2022 valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-gazdasági ügyintéző.
  • Elektronikus úton Rádiné dr. Tabi Anita jegyző részére a pmhivatal@bugac.hu e-mail címen keresztül
  • Személyesen: Rádiné dr.Tabi Anita jegyző, Bács-Kiskun megye, 6114 Bugac, Béke utca 10.

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 31.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:  www.bugac.hu - 2022. január 6.

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: A pályázatot kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
2022-01-05
Az oldal fejlesztője: I-Design Studio, Szeged
Honlapkészítés | Arculattervezés | www.i-design.hu