|
Bugaci Közös Önkormányzati Hivatal által ellátott feladatok
Jegyző Rádiné dr. Tabi Anita Telefon: 76/575-100/116-os mellék- Önk. testületek működésének biztosítása
- Pályázatok elkészítése, koordinálása
- Jogi, törvényességi feladatok
- Társulással kapcsolatos feladatok
Népesség, szociális igazgatás Seregélyné Fekete Ibolya főelőadó Telefon: 76/575-100/103-as mellék
- Szociális ügyek
- Népesség nyilvántartási ügyek végzése
- Anyakönyvi feladatok ellátása
- Hagyatéki ügyek intézése
Titkárság Némedi Varga Klára előadó Telefon: 76/575-100/104-es mellék - Az Önkormányzati Hivatal postaforgalmával, az ügyiratok iktatásával kapcsolatos feladatok ellátása
- Az irattár kezelése
- A telefonközpont, fénymásológép kezelése
- Méhészek nyilvántartása
- Talált tárgyakkal kapcsolatos ügyintézés
Szabó Csilla előadó Telefon: 76/575-100/103-as mellék - Termőföld vételi, bérleti ajánlatokkal kapcsolatos feladatok ellátása
- Központi Címregiszter vezetése
- Hirdetményekkel kapcsolatos ügyintézés
Dancsecs Hajnalka előadó Telefon: 76/575-100/107-es mellék - Képviselő-testületi ülések előkészítése, jegyzőkönyv vezetése
- Önkormányzati rendeletek, határozatok nyilvántartása
- A Polgármesteri Hírlevél kiadvány elkészítése
Önkormányzati gazdálkodás Trájer Ildikó főtanácsos Telefon: 76/575-100/115-ös mellék - Bugac és Bugacpusztaháza községek költségvetésével kapcsolatos feladatok végzése
- Költségvetési koncepció, előterjesztés összeállítása
- Évközi és évvégi zárszámadás, információ szolgáltatás
- Intézményi ellenőrzés
- Lakásbérletekkel kapcsolatos ügyintézés
- Banki utalással kapcsolatos ügyintézés
- Számlák kiállítása
- Pénzforgalmi jelentés, mérleg készítés
- Könyvelés végzése minden intézmény tekintetében
- Pénzforgalmi jelentés, mérleg készítés
- Nyilvántartások vezetése
Kovácsné Manga Margit vezető főtanácsos Telefon: 76/575-100/110-es mellék - Házipénztár kezelése
- Közmunka Programok bonyolítása
- Nyilvántartások vezetése
- Bugac és Bugacpusztaháza községek költségvetésével kapcsolatos feladatok végzése
- Költségvetési koncepció, előterjesztés összeállítása
- Évközi és évvégi zárszámadás, információ szolgáltatás
- Statisztikai jelentések készítése
- Intézményi ellenőrzés
- Lakásbérletekkel kapcsolatos ügyintézés
- Pénzforgalmi jelentés, mérleg készítés
- Könyvelés végzése minden intézmény tekintetében
- Pénzforgalmi jelentés, mérleg készítés
- Nyilvántartások vezetése
Szíjjártó Mónika Telefon: 76/575-100/109-es mellék
- pályázati referens (EFOP)
Mizsei Istvánné főelőadó Telefon: 76/575-100/102-es mellék
- Munkaügyi feladatok végzése az önkormányzat és intézményei tekintetében
Falusi Zsanett előadó Telefon: 76/575-100/105-ös mellék Iparűzési adóval, vállalkozók kommunális adójával, magánszemélyek kommunális adójával, gépjárműadóval, idegenforgalmi adóval kapcsolatos ügyintézés mindkét település vonatkozásában Adóigazolások kiadása Adóbehajtási ügyekben való közreműködés Termőföld bérbeadás utáni jövedelemadó ügyintézése mindkét település vonatkozásában
Tóth Mihály vezető főtanácsos Telefon: 76/575-100/106-os mellék - Közreműködik építéshatósági ügyekben
- Temetői nyilvántartás vezetése
- Önkormányzati ingatlanvagyon kataszter kezelése
- Önkormányzati beruházások előkészítése, bonyolítása
- Részt vesz pályázatok elkészítésében
- Ellátja az önkormányzati utak, közutak karbantartásával kapcsolatos feladatokat
- Birtokvédelmi ügyek intézése
- Természetvédelmi feladatok elvégzése
- Telepengedélyezéssel kapcsolatos ügyek
- Működési engedélyek kiadása, módosítása
- Kereskedelmi szálláshelyek osztályba sorolása
- Falusi szálláshelyek nyilvántartása
- Mozgóárusítás engedélyezése
- Vendéglátó, kereskedelmi egységek ellenőrzése
- Hivatali gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés
- Adó és értékbizonyítványok kiadása
|
|